Vítejte na našich nových webových stránkách!
Školní parlament připravil pro všechny žáky i učitele akci, která přinesla do chodeb školy hodně smíchu a dobrou náladu – Pyžamový den. A protože jsme škola soudržná, zapojili se opravdu téměř všichni – od prvňáčků až po deváťáky, učitelský sbor i asistenti pedagoga.
Místo běžných školních uniforem (rozuměj džíny a mikiny) se to ve třídách hemžilo nočními košilemi, župany a pyžamovými soupravami všech barev i vzorů. K vidění byla i spací čepička, huňaté ponožky, a dokonce i plyšáci, kteří dohlíželi na průběh vyučování.
Atmosféra byla uvolněná, hodiny probíhaly s úsměvem a na mnoha tvářích se dalo vyčíst, že by nikomu nevadilo, kdyby se pyžamový režim stal povinnou součástí školního řádu.
Pyžamový den byl nejen veselým zpestřením běžného školního týdne, ale i dalším důkazem, že se v naší škole umíme bavit, držet spolu a vytvářet příjemné klima, ve kterém je radost se učit i pracovat.
Základní škola Dřevohostice, okres Přerov
příspěvková organizace
Školní 355, 751 14 Dřevohostice
telefon škola
581 711 031, 602 603 811
telefon školní jídelna
581 711 334
telefon školní družina
702 144 756
e-mail škola
zsdrevohostice@zsdrevohostice.cz
e-mail školní jídelna
jidelna@zsdrevohostice.cz
IČO 70040656
ID datové schránky
4cztizt
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
| vítr | JZ, 2.1 | m/s |
| tlak | 1017 | hPa |
| vlhkost | 96 | % |
| srážky | 0.16 | mm |
Jsme vzděláváni a vychováváni, abychom se ve světě a v životě neztratili. Umíme se prosadit, jsme sebevědomí a hrdí na své obce a místo, kde žijeme. Své znalosti a dovednosti využijeme pro náš budoucí život v našem krásném kraji.
Naše děti pocházejí vesměs z velkých venkovských rodin, které navazují na tradice vesnického života. Rodinné zázemí vede děti přirozeným způsobem k práci, škola na tento vztah navazuje, prohlubuje jej... více...
